söndag 12 december 2010

Dag 01 - Om mig.

Lika bra att köra igång, eller?

Okej. Jag. Moi. Ego.
Finns mycket att säga om att det inte finns något att säga. Men grunden till härligheten kan jag ge er.

Jag föddes 20:04 en kväll i september. Nu har jag snurrat solen runt plus sjutton gånger.
Jag är ensambarn. 
Blond, inte blåögd - alltid, men ibland lite, i dubbel bemärkelse.
Ursprungligen från den stora staden Stockholm, men har nu sedan fem, i sommar sex, år bott i Halmstad.
Studerar media på Sturegymnasiet - Den kreativa skolan, med inriktning Grafisk Kommunikation.
Tror på väldigt lite om väldigt mycket och väldigt mycket om väldigt lite.
Behöver skriva av mig med jämna mellanrum. Skrivandet är faktiskt en väldigt stor del av vem jag är och har hjälpt mig många gånger.
Musik hjälper väldigt mycket också, dock är jag tyvärr bara en lyssnare av det; fast jag ska få en akustisk
gitarr = pepp!
Jag lider för tillfället av kunskapsångest.

Och det är ungefär så mycket som jag känner att jag vill dela med mig av just nu.

img_6341_120598962.jpg

Bild knyckt/lånad av Sofie (säg till om du vill att jag ska ta bort den).

1 kommentar:

  1. Jag måste ju påstå, jag är nog bäst på att länka? hahahaha. ska ordna detta NU. puss

    SvaraRadera