onsdag 21 september 2011

Det kryper i hela kroppen.
Hela tiden.
I hela mig.


Helt fucking skitirriterande.


Nerver hit, dit och åt fanders.
Känslor, hormoner, tankar. VAD FAN VET JAG.


Stäng in mig i ett rum med vadderade väggar, golv och tak.
Sätt på musik som spränger mina trumhinnor (ni får gärna tipsa om det btw, så jag kan använda det på hobbynivå också), och jag kanske kommer ut med lite fler blåmärken men med lite mindre overflow av känslor och annat skit som liksom bara barrikaderar min vardag.


Fuck.


Påminner igen om musiktipsen. Sånt som gör ont att lyssna på. Sånt som man kan ta ut aggressioner på bara genom att lyssna på ni vet. Nu, tack. God natt.

1 kommentar:

  1. Du får vara glad på lördag för då kommer jag och äter upp alla era äckeliga kräftor...pussi puss <3

    SvaraRadera